11 Mayıs 2011 Çarşamba

Yağmurdan kaçarken...

Bu sabah bahar ayının güzelliğiyle oluşan dışarı çıkma isteğimi gökyüzündeki kara bulutlar sardı. Kaçınılmaz bahar yağmurları Ankara'yı yıkarken ben oturdum yağmuru da eğlenceli kılabilir miyim diye nette ufak çaplı bir araştırma yaptım. Yani yağmur altında dolaşırken marjinal şemsiye tasarımlarıyla dikkat çekmek güzel olurdu  İlk gözüme çarpan bayanlar için duygusal şemsiye :) bence çok sevimli ve yaratıcı.Diğeri ise çok zarif...




Kendini savaşçı hissetmek isteyen insanlar için (çünkü bazı kadınlar da bunu sever :) ) kılıç şemsiye. Yolda yürürken aniden yağmur bastırır,insanlar telaşla koştururken sen samurai edasıyla kılıç saplı şemsiyeni çekip havalı havalı yürürsün ;) İşte bu eğlenceli.
Bana ikisi de uymaz yağmur altında bile ışıldamak isterim diyenlere bir kaç LED,pil ve kabloyla ışıl ışıl hale gelen şemsiyeler de var...


Yok ben sevgilimle yağmur altında romantik vakit geçirmek istiyorum diyenler mi var ? İşte sevgilinizin güçlü kollarının altına sokulup yağmurdan korunmanın yolu;
 Son olarak titiz beyler ve hanımlar için çamur bulaşmayacak bir şemsiye(bana duşakabini anımsattı)
Yağmurdan kaçarken ne yağmura ne doluya tutulun .. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder